A Szívküldi társkereső teljesen ingyenes. Minden szolgáltatásunkat díjmentesen biztosítjuk immáron 21 év óta. Hogyan lehetséges mindez? Tudja meg a valóban ingyenes társkereső oldalakról írott cikkünkből!
Igen! Ettől egyedülálló társkeresőnk. Ha nem kívánja ország-világ előtt felfedni kilétét, nálunk adatlap létrehozása nélkül is böngészheti teljes adatbázisunkat, és küldhet üzenetet kiválasztottjának. És hogy miért jó ez a regisztrált hirdetőinknek is? Olvassa el az erről szóló írásunkat!
Természetesen, nem. A duplikált hirdetéseket minden esetben értesítés nélkül töröljük.
Egyenlőre csak egyet. De hamarosam emelni fogjuk a limitet.
Nem, csak a megcsillagozottakat. De feltétlenül érdemes az összes kérdésre válaszolni, mivel ezzel is növelheti az Ön iránt érdeklődő társkeresők számát.
A visszaigazoló emailben található linken keresztül tudja folytatni a regisztrációt, adatlapja kitöltését. Több oka is lehet annak, hogy nem érkezett meg az emailünk:
Mind a függőben lévő, mind a közzétett társkereső hirdetést, szabályzatunknak megfelelően, értesítés, indoklás nélkül törölheti moderátorunk. A törlés okai lehetnek:
Ha nem ért egyet döntésünkkel, vagy nem állja meg a helyét egyik ok sem az Ön véleménye szerint, várjuk levelét, az ügy tisztázása végett.
Az ilyen jellegű hirdetések nagy része erotikus/szexuális jellegű kapcsolat teremtésének igényével kerülnek ki oldalunkra. Ezeknek nincs helye a Szívküldin.
A hét minden napján tartunk személyes ügyeletet. Bejelentéseit, kérdéseit az ügyfélszolgálati űrlapon keresztül küldheti el részünkre. Mivel a Szívküldi teljesen ingyenes, ezért nincsenek fizetett munkatársaink, akik 1 órán belül válaszolhatnának Önnek. Kérjük szíves türelmét, általában 24-48 órán belül válaszolunk a megkeresésekre.
Ritkán, de előfordulhat, hogy elvész egy levél, vagy elmarad a válasz. Zsúfolt időszakokban előfordulhatnak 2-3 napos csúszások is. Ez esetben, kérjük, hogy ismételje meg a levél elküldését!
ID számát és a regisztrációhoz megadott emailcímét meg kell adnia ahhoz, hogy választ kaphasson. Ha ezen, azonosításra alkalmas adatok bármelyike is hiányzik a leveléből, sajnos megkeresésével nem tudnunk foglalkozni. Ha kérése, üzenete valamely másik társkereső személyhez kapcsolódik, akkor ennek a személynek is pontosan adja meg az ID számát! Amennyiben nincs még regisztrációja a Szívküldin, a fenti feltételek természetesen nem érvényesek.
Viták moderálásában, személyes sérelmek orvoslásában, felek fölötti ítélkezésben, közvetlen társkeresésben, személyes problémák megoldásában, pénzügyi gondok elhárításában semmi esetben és semmilyen mértékben nem nyújtunk segítséget, partnerséget.
Nem, csak az ügyfélszolgálati űrlapon keresztül tud bennünket megkeresni.
A hirdetők adatlapján lévő azonnali üzenetküldő alkalmazás segítségével. A Szívküldi belső üzenetküldő rendszere megőrzi tagjaink üzeneteit, illetve naponta értesíti őket, ha új levelük érkezett. Regisztráció nélküli üzenetet nem minden társkeresőnk fogad.
Igen, az üzenetküldéshez nem kell tagnak lennie, de sok társkeresőnk csak regisztrált hirdetőtől fogad üzenetet.
Rendszerünk a spamgyanús hirdetéseket szűri, nem engedi tovább a hirdetők emailcímére. Továbbá: naponta 5 db. azonnali üzenet küldhető regisztráció nélkül, illetve 30, amennyiben regisztrált felhasználó küldi azokat.
Nem. Éppen azért nem, mert amennyiben levelére válaszol a hirdető, a következő levélváltás már privát csatornákon, emailcímeik közt mehet, ahol gond nélkül továbbíthat csatolmányokat is a hirdető elérhetőségeinek valamelyikére, rendszerünk használata nélkül.
Mindenféle korlátozás nélkül megadhatja személyes elérhetőségeit az azonnali üzenetekben. Kivételt képeznek a reklámcélú, nem társkeresésre szolgáló üzenetek. Ilyen jellegű üzenetek küldését tiltja szabályzatunk, és programszinten szűrjük őket.
Ellenőrizze, hogy nincs-e a levél a levelező kliens "Kéretlen levelek", "Spam" mappájában.
Ha a rendszerünk hibájára gyanakszik, panaszával kérjük, keresse meg ügyfélszolgálatunkat, hogy kivizsgálhassuk az esetet.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy moderátorainknak jogában és módjában áll a spamgyanús, szabályzatot- és törvényt sértő üzenetek azonnali, értesítés nélküli törlése.
Ha az előző pontokban írottak nem adnak választ kérdésére, vélhetően a címzett passzivitása, inaktivitása lehet a válasz elmaradásának az oka. Amennyiben nem kap választ levelének ismételt elküldése után sem, javasoljuk hagyjon fel az illető ostromlásával, hogy ne keveredhessen spammelés gyanújába a későbbiekben! Statisztikáink szerint az elküldött, célba ért levelek 30%-a megválaszolatlan marad.
Nem, erre nincs mód. Csak abban az esetben tud közvetlen levelezést folytatni partnerével, ha partnere maga adta meg Önnek az emailcímét. Adatvédelmi okokból mi magunk ezt nem tesszük lehetővé a hirdetési platformon.
Nem. Felhasználó általi törlés esetén a kapcsolt adatok visszaállíthatatlanul törlódnek.
Amennyiben illetéktelenek visszaéltek személyes adataival, és emiatt nyilvánosságra került email-címe, valódi neve, telefonszáma, lakcíme, stb., haladéktalanul értesítse ügyfélszolgálatunkat, hogy a bizalmas adatokat törölhessük, és szükség esetén Önnel együttesen megtehessük a megfelelő jogi lépéseket.
Kérjük, hogy az előző pontban leírtak szerint járjon el. Amennyiben rendőrségi feljelentést fontolgat, kérjük, hogy őrizze meg a bizonyítékul szolgáló levelezést, ill. profiloldalát mindaddig ne törölje, amíg nem archiváltuk annak adattartalmát az esetleges büntetőeljárás sikeres lefolytatása érdekében.
Ha tudomására jut, hogy társkeresőnkön csaló, hamis adatokkal jelen lévő, arrogáns, vagy más okból szabálysértő hirdető garázdálkodik, kérjük, hogy a fenti pontok alapján járjon el. Segítse munkánkat ezen személyek jelentésével, akkor is, ha Ön ellen nem követett el semmit, de gyanúsnak véli az illető tevékenységét. Ha az illetőnek van hirdetése a Szívküldin, használja a profiloldalán található "Jelentem" linkről elérhető értesítő funkciót.
Adatai kezelésében a mindenkor hatályos adatvédelmi szabályok szerint járunk el.
Kérjük, hogy ez esetben is részletesen tárja fel előttünk a problémát, minden ügyet kellő körültekintéssel vizsgálunk ki. Ha valami nem működik, vagy nem úgy, ahogy megszokta, vagy ahogy elvárná, írja meg a hibajelenség részleteit, és az alábbi adatokat is bocsássa rendelkezésünkre: Ha tag: mi az ID száma, a regisztráció során megadott emailcíme? Mikor történt a hiba (napra pontosan, ill. ha tudja óra, perc megadásával)? Milyen böngészőt használ, mi a verziószáma? Engedélyezve van a böngészőben a Java Script futtatása és a cookiek fogadása? Bejelentkezve vagy kijelentkezve volt a hiba megjelenése idején?