Olvassa el a "Tippek-ötletek" oldalunkat is >>

Regisztráció

1. Milyen költségei vannak a tagságnak?
Társkeresőnk ingyenes. A hirdetés-szponzoráció (VIP tagság) viszont költséggel jár. Ennek ellenére nálunk nincs fizetési kényszer, minden szolgáltatásunk teljes fukcionalitásában elérhető a VIP tagságot nem igénylő társkeresők számára is.
< vissza

2. Lehet a Szívküldin regisztráció nélkül is társat keresni?
Igen! Ettől egyedülálló társkeresőnk. Ha nem kívánja ország-világ előtt felfedni kilétét, nálunk adatlap létrehozása nélkül is böngészheti teljes adatbázisunkat, és küldhet üzenetet kiválasztottjának.
< vissza

3. Létrehozhatok több hirdetést is?
Nem.
< vissza

4. Hány darab fényképet tölthetek fel az adatlapomra?
Egyenlőre csak egyet. Hamarosam emelni fogjuk a limitet.
< vissza

5. Minden mezőt ki kell tölteni az adatlapon?
Nem, csak a megcsillagozottakat. De feltétlenül érdemes az összes kérdésre válaszolni, mivel ezzel is növelheti az Ön iránt érdeklődő társkeresők számát.
< vissza

6. Regisztráltam, de nem kaptam visszaigazoló emailt.
A visszaigazoló emailben található linken keresztül tudja folytatni a regisztrációt, adatlapja kitöltését. Több oka is lehet annak, hogy nem érkezett meg az emailünk: 1. Hibás emailcímmel regisztrált. 2. Levelező szolgáltatója a "Kéretlen levelek", "Spam" mappába tette levelünket.
3. Egyes szlovákiai levelező-szolgáltatók (pl. Azet) automatikusan törlik leveleinket, mert tévesen spam-nek jelölik azokat.
< vissza

7. Hiába regisztráltam, rövid időn belül törölték profiloldalamat. Miért?
Valószínűleg hirdetése szabályzatunkkal ellenkező adatokat tartalmazott. Amennyiben kifogásolja döntésünket, kérjük, hogy keresse meg ügyfélszolgálatunkat.
< vissza

8. Miért nem engednek szabadidő-partner kereső hirdetést közzétenni oldalukon?
Az ilyen jellegű hirdetések nagy része erotikus/szexuális jellegű kapcsolat teremtésének igényével kerülnek ki oldalunkra. Ezeknek nincs helye a Szívküldin.
< vissza

9. Milyen előnyökkel jár a regisztráció?
Egyszerűbbé válik a levelezés.
Az "intelligens kereső-funkciókat" is elérheti, azaz megcsillagozhat, letilthat, láttamozhat profilokat.
Olyan társkeresők is Önre találhatnak, akik a többi társkereső oldalon nem juthattak eddig szóhoz a regisztrációs kényszer miatt.
Részt vehet havi nyeremény-sorsolásainkon.
< vissza

10. Hogyan válhatok VIP taggá?
A Szívküldi összes funkcióját elérheti, korlátozások nélkül az ingyenes tagság keretei között is. A VIP tagság egyfajta hirdetés szponzoráció, amelynek köszönhetően gyakrabban kerül a társkeresők "szeme elé", amellyel növelhető a hirdetés hatékonysága. További részletek.
< vissza

Kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás

7. Hogyan tudok üzenni a hirdetőknek?
A hirdetők adatlapján lévő azonnali üzenetküldő alkalmazás segítségével. A Szívküldi belső üzenetküldő rendszere megőrzi tagjaink üzeneteit, illetve naponta értesíti őket, ha új levelük érkezett.
< vissza

8. Tudok üzenetet küldeni, ha nem vagyok tag, vagy nem vagyok bejelentkezve?
Igen, az üzenetküldéshez nem kell tagnak lennie.
< vissza

9. Milyen korlátozások vannak az üzenetküldésben?
Rendszerünk a spamgyanús hirdetéseket szűri, nem engedi tovább a hirdetők emailcímére. Továbbá: naponta 10 db. azonnali üzenet küldhető.
< vissza

10. Tudok-e fényképet csatolni az üzenetekhez?
Nem. Éppen azért nem, mert amennyiben levelére válaszol a hirdető, a következő levélváltás már privát csatornákon, emailcímeik közt mehet, ahol gond nélkül továbbíthat csatolmányokat is a hirdető elérhetőségeinek valamelyikére, rendszerünk használata nélkül.
< vissza

11. Elérhetőségeimet megadhatom az üzeneteimben?
Mindenféle korlátozás nélkül megadhatja személyes elérhetőségeit az azonnali üzenetekben. Kivételt képeznek a reklámcélú, nem társkeresésre szolgáló üzenetek. Ilyen jellegű üzenetek küldését tiltja szabályzatunk, és programszinten szűrjük őket.
< vissza

12. Nem érkezett meg egy elküldött vagy várt üzenet.
Ellenőrizzék, hogy nincs-e a levél a levelező kliens "Kéretlen levelek", "Spam" mappájában.
Ha a rendszerünk hibájára gyanakszanak, panaszukkal kérjük, keressék meg ügyfélszolgálatunkat, hogy kivizsgálhassuk az esetet.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy moderátorainknak jogában és módjában áll a spamgyanús, szabályzatot- és törvényt sértő üzenetek azonnali, értesítés nélküli törlése.
< vissza

13. Nem kapok választ az üzeneteimre. Mi lehet az oka?
Ha az előző pontokban írottak nem adnak választ kérdésére, vélhetően a címzett passzivitása, inaktivitása lehet a válasz elmaradásának az oka. Amennyiben nem kap választ levelének ismételt elküldése után sem, javasoljuk hagyjon fel az illető ostromlásával, hogy ne keveredhessen spammelés gyanújába a későbbiekben! Statisztikáink szerint az elküldött, célba ért levelek 30%-a megválaszolatlan marad.
< vissza

14. Írhatok-e közvetlenül a hirdető email-címére?
Nem, erre nincs mód. Csak abban az esetben tud közvetlen levelezést folytatni partnerével, ha partnere maga adta meg Önnek az emailcímét. Adatvédelmi okokból mi magunk ezt nem tesszük lehetővé a hirdetési platformon.
< vissza

15. Véletlenül kitöröltem/nem kaptam meg egy levelet. El tudják újra küldeni?
Nem. Igaz ugyan, hogy a hirdetőknek küldött azonnali üzeneteket 5 napig megőrizzük kizárólag a visszaélések elkerülése, és esetleges hatósági eljárásokhoz nyújtandó adatszolgáltatási kötelezettségeink teljesítése céljából, de magánszemélyek kérésére nincs lehetőségünk a levelezés visszakeresésére.
< vissza

Ügyfélszolgálat

16. Mikor lehet Önöket elérni?
A hét minden napján, 8 és 17 óra között. Telefonos elérhetőségünk korlátozott, de diszpécserünk az emailekre 24 órán belül érdemi választ küld.
< vissza

17. Mindenképp telefonon szeretnék Önökkel beszélni! Lehetséges?
Ez esetben, kérjük, hogy írja meg röviden, mi indokolja a kérést, illetve küldje el telefonszámát is, és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
< vissza

18. Mit tegyek, ha nem érkezik válasz a megkeresésemre?
Ritkán, de előfordulhat, hogy elvész egy levél, vagy elmarad a válasz. Zsúfolt időszakokban előfordulhatnak 2-3 napos csúszások is. Ez esetben, kérjük, hogy ismételje meg a levél elküldését.
< vissza

19. Milyen adatok szerepeljenek feltétlenül a megkeresésben?
ID számát és a regisztrációhoz megadott emailcímét meg kell adnia ahhoz, hogy választ kaphasson. Ha ezen, azonosításra alkalmas adatok bármelyike is hiányzik a leveléből, sajnos megkeresésével nem tudnunk foglalkozni. Ha kérése, üzenete valamely másik társkereső személyhez kapcsolódik, akkor ennek a személynek is pontosan írja meg az ID számát! Amennyiben nincs még regisztrációja a Szívküldin, a fenti feltételek természetesen nem érvényesek.
< vissza

20. Miben nem nyújthat ügyfélszolgálatunk segítséget?
Viták moderálásában, személyes sérelmek orvoslásában, felek fölötti ítélkezésben, közvetlen társkeresésben, személyes problémák megoldásában, pénzügyi gondok elhárításában semmi esetben és semmilyen mértékben nem nyújtunk segítséget, partnerséget.
< vissza

Jogsérelem, panaszkezelés

21. Visszaéltek személyes adataimmal, mi a teendőm?
Amennyiben illetéktelenek visszaéltek személyes adataival, és emiatt nyilvánosságra került emailcíme, valódi neve, telefonszáma, lakcíme, stb., haladéktalanul értesítse ügyfélszolgálatunkat, hogy a bizalmas adatokat törölhessük, és szükség esetén Önnel együttesen, megtehessük a megfelelő jogi lépéseket.
< vissza

22. Zaklatnak, jó hírnévhez fűződő jogaimat sértik, mi a teendőm?
Kérjük, hogy az előző pontban leírtak szerint járjon el. Amennyiben rendőrségi feljelentést fontolgat, kérjük, hogy őrizze meg a bizonyítékul szolgáló levelezést, ill. profiloldalát mindaddig ne törölje, amíg nem archiváltuk annak adattartalmát az esetleges büntetőeljárás sikeres lefolytatása érdekében.
< vissza

23. Csaló/szabálysértő hirdetők jelentése.
Ha tudomására jut, hogy társkeresőnkön csaló, hamis adatokkal jelen lévő, arrogáns, vagy más okból szabálysértő hirdető garázdálkodik, kérjük, hogy a fenti pontok alapján járjon el. Segítse munkánkat ezen személyek jelentésével, akkor is, ha Ön ellen nem követett el semmit, de gyanúsnak véli az illető tevékenységét. Ha az illetőnek van hirdetése a Szívküldin, használja a profiloldalán található "Jelentem" linkről elérhető értesítő funkciót.
< vissza

24. Ha magával a társkereső szolgáltatással vannak problémái...
Kérjük, hogy ez esetben is részletesen tárja fel előttünk a problémát, minden ügyet kellő körültekintéssel vizsgálunk ki. Ha valami nem működik, vagy nem úgy, ahogy megszokta, vagy ahogy elvárná, írja meg a hibajelenség részleteit, és az alábbi adatokat is bocsássa rendelkezésünkre: Ha tag: mi az ID száma, a regisztráció során megadott emailcíme? Mikor történt a hiba (napra pontosan, ill. ha tudja óra, perc megadásával)? Milyen böngészőt használ, mi a verziószáma? Engedélyezve van a böngészőben a Java Script futtatása és a cookiek fogadása? Bejelentkezve vagy kijelentkezve volt a hiba megjelenése idején?
< vissza

VIPSzeretné hatékonyabbá tenni a társkerest?
Rövidítse le a társkeresésre fordított időt. Kerüljön címoldalra és a keresési találatok élére!
Olvassa el kiemelt ügyfeleinkek szóló kedvező árú ajánlatunkat.